Zespół Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej

Technik informatyk
Technik informatyk
Kwalifikacje: INF.03 i INF.04
Technik programista
Technik programista
Kwalifikacje: INF.03 i INF.04
Technik reklamy
Technik reklamy
Kwalifikacje: PGF.07 i PGF.08
Technik logistyk
Technik logistyk
Kwalifikacje: SPL.01 i SPL.04
Technik architektury
Technik architektury krajobrazu
Kwalifikacje: OGR.03 i OGR.04
Technik rachunkowości
Technik rachunkowości
Kwalifikacje: EKA.05 i EKA.07
LO Ratownictwo medyczne
Liceum Ogólnokształcące
Klasa Ratownictwa Medycznego
LO Klasa pedagogiczno-psychologiczna
Liceum Ogólnokształcące
Klasa pedagogiczno-psychologiczna
LO Klasa meneżerska
Liceum Ogólnokształcące
Klasa meneżdżerska
LO Klasa policyjna
Liceum Ogólnokształcące
Klasa bezpieczeństwa wewnętrznego z edukacją policyjną
previous arrow
next arrow

SKARGI I WNIOSKI OBYWATELI


 
Problematykę przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków regulują: Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz.U. z 2023r., poz. 775) – Dział VIII „Skargi i wnioski” oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.


Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Prawo składania skarg/wniosków zagwarantowane jest każdemu. Można je składać
w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.


Mogą być wnoszone w jednym z poniższych sposobów:
- pisemnie,
- za pomocą faksu,
- poczty elektronicznej,
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- ustnie do protokołu.

Starosta, Wicestarosta lub upoważniony pracownik przyjmują interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycjiw każdy poniedziałek w godz. 13.00-15.15.

Godziny pracy Starostwa Powiatowego w Łęcznej:
poniedziałek – piątek: od 7:00 do15:00,  wtorek 8:00-16:00.
ePUAP: Starostwo_Leczna/SkrytkaESP
 
Wymagania niezbędne:
- imię i nazwisko (nazwa),
- adres składającego skargę/wniosek,
- zwięzły opis treści sprawy oraz
- podpis.
W razie zgłoszenia ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący i przyjmujący zgłoszenie.
 
UWAGA: Skargi/wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
 
Wydziałem koordynującym i nadzorującym załatwianie skarg i wniosków jest Wydział Administracyjno-Gospodarczy Starostwa Powiatowego w Łęcznej.

Adres: Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna
Telefon: 81 53-15-200
Fax: 81 752-64-64
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca lub gdy:
- organ nie jest właściwy do rozpatrzenia skargi/wniosku to zostanie on przekazany właściwemu organowi w ciągu 7 dni, zawiadamiając równocześnie o tym wnoszącego albo w tym terminie zostanie wnoszącemu wskazany właściwy organ;
- skarga wpłynęła za pośrednictwem lub bezpośrednio od posła, senatora musi być rozpatrzona w ciągu 14 dni.
 
Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu i terminu załatwienia wniosku przysługuje prawo do złożenia skargi.


     

   

Light Color Schemes

Dark Color Schemes

Dark 1 Dark 2
Dark 3 Dark 4

Layout Style

Boxed Fullwidth
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
cookies
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
openx.net
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline