Zespół Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej

Technik informatyk
Technik informatyk
specjalista IT dla służb mundurowych
Kwalifikacje: INF.02 i INF.03
Technik programista
Technik programista
Kwalifikacje: INF.03 i INF.04
Technik logistyk
Technik logistyk
Kwalifikacje: SPL.01 i SPL.04
Technik architektury
Technik architektury krajobrazu
Kwalifikacje: OGR.03 i OGR.04
Technik rachunkowości
Technik rachunkowości
Kwalifikacje: EKA.05 i EKA.07
LO Klasa pedagogiczno-psychologiczna
Liceum Ogólnokształcące
Klasa psychologiczno-pedagogiczna
LO Klasa ang i geog
Liceum Ogólnokształcące
Klasa z rozszerzeniem języka angielskiego i geografii
LO Klasa lingwistyczna
Liceum Ogólnokształcące
Klasa o profilu lingwistycznym
previous arrow
next arrow

Aktualności

Uczennice biorące udział w wydarzeniu z koordynatorem akcji - Pani Anna Korszla-MazurekUczennice biorące udział w wydarzeniu z koordynatorem akcji - Pani Anna Korszla-Mazurek
Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Maratonie Pisania Listów Amnesty International! W ramach akcji, zainicjowanej przez Szkolne Koło Wolontariatu, napisaliśmy łącznie 93 listy, które już niebawem zostaną wysłane do odpowiednich ambasad.
Mamy wielką nadzieję, że nasz głos zostanie zauważony i że dołożymy swoją cegiełkę do obrony praw i godności tegorocznych bohaterów maratonu. 
Dziękujemy wszystkim uczniom oraz ich wychowawcom za ogromne zaangażowanie i wsparcie tej szlachetnej inicjatywy.
Razem mamy moc!
Szkolnym koordynatorem akcji była pani Anna Korszla-Mazurek.

 

 

Grafika - Perspektywy 2025

 


 


  

   

Light Color Schemes

Dark Color Schemes

Dark 1 Dark 2
Dark 3 Dark 4

Layout Style

Boxed Fullwidth
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
cookies
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
openx.net
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline