Technik reklamy to zawód szeroko profilowany, który łączy w sobie wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną, lingwistyczną oraz informatyczną. Podstawowym celem kształcenia w tym zawodzie jest przygotowanie absolwenta do wykonywania usług reklamowych, prowadzenia lub uczestniczenia w projektach promocyjnych różnych instytucji firm oraz projektowaniu graficznym.
W 5-letnim cyklu kształcenia zdasz egzamin z następujących kwalifikacji:
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
CELE KSZTAŁCENIA
Absolwent szkoły prowadzącej kształcenie w zawodzie technik reklamy powinien być przygotowany do wykonywania zadań zawodowych:
1. W zakresie kwalifikacji PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego:
1) przygotowania elementów strategii reklamowej;
2) przygotowania elementów kreacji reklamowej
3) produkcji reklamy;
2. W zakresie kwalifikacji PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową:
1) planowania kampanii reklamowej;
2) organizowania sprzedaży reklamowej;
3) realizowania kampanii reklamowej;
4) badania przekazu reklamowego.
PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W KWALIFIKACJACH WYODRĘBNIONYCH W ZAWODZIE
PGF.07.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
PGF.07.2. Podstawy reklamy
PGF.07.3. Posługiwanie się zasadami tworzenia przekazu reklamowego
PGF.07.4. Stosowanie technik wytwarzania elementów przekazu reklamowego
PGF.07.5. Wykonywanie projektów reklamy zgodnie z wytycznymi
PGF.07.6. Język obcy zawodowy
PGF.07.7. Kompetencje personalne i społeczne
PGF.07.8. Organizacja pracy małych zespołów
PGF.08.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
PGF.08.2. Podstawy reklamy
PGF.08.3. Planowanie kampanii reklamowej
PGF.08.4. Realizowanie kampanii reklamowej
PGF.08.5. Dokonywanie analizy skuteczności i efektywności kampanii reklamowej
PGF.08.6. Język obcy zawodowy
PGF.08.7. Kompetencje personalne i społeczne
PGF.08.8. Organizacja pracy małych zespołów
Przykładowe prace uczniów Technikum reklamy
Film klasy TOR Projekty klasy III TOR Projekty klasy III TOR
Księgi znaku: